OTÁZKY A ODPOVEDE

Tu nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky

Aké druhy služieb poskytujete?
Naše služby rozdeľujeme na tri základné druhy: 1. Štandardné upratovanie domácností a firiem (sem patria služby KLASIC cleaning a ECO cleaning). 2. Špeciálne upratovacie služby (tepovacie služby, umývanie okien, vákuové čistenie). 3. Záhradnícke práce (kosenie trávnika, vertikulácia, plevanie, zametanie chodníkov a iné).

Ako si môžem objednať Vaše služby?
Spôsobov je viacero. Najjednoduchším spôsobom objednania našich služieb je využiť náš telefonický kontakt 0903 982 937, kde si priamo dohodnete rozsah prác, termín obhliadky aj realizácie. Ďalším spôsobom je využitie možnosti online objednávky priamo na našej webovej stránke www.labore.sk. Objednávať môžete aj mailom na servis@labore.sk. Ostatnou možnosťou je objednávať v našej prevádzke Cukráreň RAJecké Radosti v Rajeckých Tepliciach, alebo v sídle nášho podniku na adrese Farská 543/2, Rajecké Teplice.

Ste poistení voči prípadným škodám na majetku?
Samozrejme - sme poistení pre prípad vzniknutia škody na majetku. Za škody spôsobené našimi zamestnancami nesieme plnú zodpovednosť.

Akým spôsobom prebieha platba za služby?
Za služby je možné platiť hotovostne, alebo bezhotovostne pomocou platby na účet. Na základe dohody so zákazníkom sa pri pravidelnom upratovaní stanoví obojstranne vhodný interval platby za služby (týždenne, mesačne..)

V akom čase vopred by som si mal objednať Vaše služby?
Služby je potrebné objednávať minimálne tri dni vopred. V prípade, že máme ešte voľné termíny, je možné vyhovieť aj objednávke deň vopred.

Môžem zamestnankyňu Vašej firmy nechať samú v byte/dome, prípadne jej zveriť kľúče?
Naši zamestnanci sú školení a preverovaní, takže ich môžete bez starostí nechať samých v byte/dome. Kľúče od bytu/domu prevezme vždy len náš odborný garant, ktorí preberá plnú zodpovednosť za miesto výkonu práce, ako aj za zamestnancov a po ukončení práce ich vráti zákazníkovi.

Ako vyberáte zamestnancov?
Vedieme si zoznam potenciálne vhodných kandidátov, ktorých školíme a preverujeme pred nástupom do pracovného pomeru.

Máte stanovenú minimálnu dobu práce, ktorú si môžem objednať?
Minimálny rozsah práce je stanovený na dve hodiny práce v rámci lokality našej pôsobnosti. Mimo lokalitu pôsobnosti je potrebné sa vopred dohodnúť.

Platím príplatok za dopravu zamestnanca, ktorý mi príde upratať byt/dom?
V lokalite našej pôsobnosti ponúkame dopravu ZADARMO. Kompletnú informáciu nájdete TU.

Môžem si určiť deň a hodinu upratovania?
V maximálnej možnej miere sa snažíme vyhovieť požiadavke zákazníka, termín realizácie služieb je však vždy stanovený na základe obojstrannej dohody.

Platím k službám ešte ďalšie príplatky (napr. za expresnú objednávku, čistiace prostriedky, atď.)?
U nás v LABORE sa snažíme o maximálnu jednoduchosť, prehľadnosť a transparentnosť platieb za služby. Jediným príplatkom je príplatok za čistiace prostriedky, pričom má zákazník možnosť rozhodnúť sa, či použije vlastné čistiace prostriedky, alebo sa aj o túto starosť postaráme mi. Príplatok za čistiace prostriedky sa platí len pri službách KLASIC cleaning a ECO cleaning.

Čo robiť v prípade, že nie som s poskytnutými službami spokojný/á?
Keďže odborný garant upratovacích prác vykonáva po každom upratovaní kontrolu kvality, nemal by tento problém nastať, ale v prípade nespokojnosti je potrebné okamžite kontaktovať odborného garanta, ktorý sa po vzájomnej dohode so zákazníkom postará o vykonanie nápravy.

Mám možnosť si vybrať zamestnanca, ktorý mi príde poupratovať?
Zákazník má možnosť sa s odborným garantom dohodnúť na pracovníkovi, ktorý bude k nemu chodiť upratovať.

Koľko zamestnancov zvyčajne upratuje dom/byt?

Keďže je našou snahou pracovať čo najefektívnejšie, zvyčajne naši zamestnanci pracujú vo dvojici. Počet zamestnancov však vždy stanovujeme na základe dohody s klientom a aktuálnej situácie.

V prípade, že máte ešte nejaké nezodpovedané otázky, prosím kontaktujte nás a my Vám čo najskôr odpovieme.